carduri securitate

Securitate

Protectie suplimentara la tranzactii online.

  • inrolare automata
  • securitate plati online

Descriere

Serviciul 3D Secure

Realizeaza tranzactii online mai sigure ca niciodata cu ajutorul serviciului Verified by Visa | Mastercard SecureCode!

Pentru fiecare tranzactie ONLINE cu AlphaCardul tau, inregistrata pe pagini securizate 3DSecure, vei primi prin SMS, pe numarul de telefon mobil o parola unica, generata automat.

Este foarte simplu sa faci tranzactii protejate de serviciul 3DSecure cu parola dinamica!

Alegi produsele sau serviciile dorite si completezi formularul de plata cu datele AlphaCardului tau.

Vei primi parola unica, prin SMS, pe numarul tau de telefon mobil.

Introduci parola si confirmi plata pentru a finaliza tranzactia.

 

Bine de stiut

• In pagina 3DSecure va fi afisat numarul de telefon mobil inregistrat in sistemul Alpha Bank si pe care va fi transmisa parola 3DSecure;

• Se genereaza automat o parola unica pentru fiecare tranzactie ONLINE efectuata pe un site inrolat in 3DSecure;

• Parola 3DSecure transmisa prin SMS este valabila 10 minute;

• Daca parola este introdusa gresit in pagina 3DSecure, dupa 3 incercari, tranzactia va fi reluata;

• Se poate solicita generarea unei parole noi accesand butonul “Retrimitere parola 3D Secure” din pagina 3DSecure.

Utilizarea serviciului 3DSecure cu parola dinamica se face in baza Termenilor si Conditiilor de utilizare care pot fi consultati de fiecare data in pagina 3DSecure.

 

Beneficii:

 

Plati online mai sigure ca niciodata pe site-urile inrolate in serviciul 3DSecure,  Verified by Visa | Mastercard SecureCode

 

Activarea serviciului 3DSecure se face automat si este gratuita

 

Utilizare simpla si rapida cu orice card emis de Alpha Bank

De ce ai nevoie?

Pentru a efectua tranzactii ONLINE utilizand serviciul 3D Secure cu parola dinamica ai nevoie de un numar de telefon mobil valid in evidentele bancii.

In cazul in care numarul tau de telefon nu este valid, te invitam sa soliciti actualizarea acestuia:

• apeland serviciul Contact Center;

• in cea mai apropiata unitate Alpha Bank.

 

Intrebari frecvente

1. Cum pot inrola cardul Alpha Bank in serviciul 3DSecure cu parola dinamica?

TOATE cardurile emise de Alpha bank sunt inrolate automat in serviciul 3DSecure cu parola dinamica.

 

2. Mai pot folosi parola statica pe care am utilizat-o la ultima tranzactie ONLINE?

Nu mai este nevoie sa tii minte parola statica. Incepand cu data de 14 Aprilie 2018 pentru fiecare tranzactie ONLINE vei primi o parola unica 3DSecure prin SMS pe numarul de telefon mobil existent in sistemul Alpha Bank.

 

3. Cum pot utiliza serviciul 3DSecure cu parola dinamica daca detin un card de utilizator autorizat Persoana Fizica, astfel incat sa primesc parola pe numarul meu de telefon?

Titularul cardului principal poate solicita actualizarea numarului de telefon pentru utilizatorul autorizat apeland numarul de pe spatele cardului.

 

4. Ce fac daca nu am primit SMS-ul cu codul 3DSecure si numarul de telefon mobil nu este actualizat in relatia cu banca?

Soliciti actualizarea numarului de telefon mobil apeland numarul de pe spatele cardului sau in cea mai apropiata unitate teritoriala Alpha Bank.

 

5. Ce fac daca nu am primit SMS-ul cu codul 3DSecure si numarul de telefon mobil este actualizat in relatia cu banca?

Apelezi numarul de pe spatele cardului pentru investigatii.

 

6. In cat timp poate fi utilizat serviciul 3DSecure cu parola dinamica dupa ce am solicitat actualizarea numarului de telefon mobil prin Contact Center?

In aproximativ 10 minute dupa inchiderea apelului poti tranzactiona ONLINE utilizand serviciul 3DSecure cu parola dinamica.

 

7. Pot utiliza doua persoane acelasi cod 3DSecure pentru confirmarea tranzactiei Online?

Codul 3DSecure generat este unic pentru fiecare tranzactie ONLINE pe un site securizat si transmis prin SMS la numarul de telefon mobil asociat la nivel de card. Acelasi cod 3DSecure nu poate fi utilizat de doua persoane.

 

8. Ce se intampla daca am introdus parola gresit?

Dupa 3 incercari nereusite de introducere a parolei unice prin SMS, tranzactia va fi reluata. Poti relua tranzactia de cate ori doresti.

 

9. Pot solicita generarea celei de-a doua parola 3DSecure pentru aceeasi tranzactie?

Daca nu te-ai incadrat in cele 10 minute de valabilitate a parolei 3DSecure poti solicta generearea unui cod nou unic pentru aceeasi tranzactie accesand butonul “Retrimite parola 3DSecure” din ecranul 3DSecure.

 

10. Care sunt comericiantii inrolati in sistemul de Securitate 3DSecure (Verified by Visa / Mastercard SecureCode)?

Comerciantii inrolati in sistemul de Securitate 3DSecure sunt comerciantii care afiseaza pe site siglele Verified by Visa si Mastercard SecureCode.

 

Vezi ghidul de securitate al platilor online aici.

 

Masuri de protectie la utilizarea cardurilor la ATM

 

• Protejeaza operatia de introducere a PIN-ului;

• In momentul tastarii PIN-ului, ascundeti cifrele tastate cu ajutorul mainii libere;

• PIN este prescurtarea de la Personal Identification Number-Numar Personal de Identificare. Nimeni nu trebuie sa cunoasca PIN-ul tau, nici macar institutia financiara care te deserveste;

• Daca iti schimbi PIN-ul, nu introdu unul usor de ghicit (ex. data nasterii);

• Nu dezvalui nimanui PIN-ul. Nu pastra PIN-ul in acelasi loc cu cardul. In acest caz facilitezi posibilitatea de frauda din partea cuiva care poate gasi cardul tau;

• Nu scrie PIN-ul pe spatele cardului;

• Nu permite niciodata unui strain sa te asiste in operarea unei tranzactii la ATM;

• Inainte sa pleci, asigura-te ca nu lasi cardul in ATM;

• In cazul in care ATM-ul captureaza cardul tau, suna imediat la institutia financiara care te deserveste;

• Daca observi ceva suspect in/pe cititorul de card, te rugam sa suni la tel. +40(0)21 319 9350;

• Raporteaza cardul pierdut/furat la +40(0)21 319 9350, 24 de ore pe zi.