Actualizare date personale

 

In relatiile de afaceri, actualizarea datelor reprezinta un proces recurent, necesar si de interes atat pentru clienti, din perspectiva comunicarii cu Alpha Bank Romania, cat si pentru Banca, in vederea aplicarii continue a masurilor de cunoastere a clientelei, conform cadrului legal in vigoare.

Datele ce trebuie actualizate sunt cele din actul de identitate, cele de contact (numar de telefon si adresa de e-mail), informatiile profesionale (ocupatie, angajator, venit, etc), alaturi de cele tranzactionale (sursa fonduri, scopul si natura relatiei de afaceri, etc) si, daca este cazul, incadrarea în categoria persoanelor expuse public (PEP) sau afiliate acestei notiuni.

Datele de mai sus trebuie actualizate ori de cate ori intervin modificari fata de cele declarate la Alpha Bank Romania sau ca urmare a actiunilor derulate de Banca in acest sens.

Actualizarea datelor este importanta pentru:

  • a pastra accesul la produsele si serviciile detinute si, suplimentar, a putea accesa produse si servicii noi;
  • a evita aplicarea unor masuri graduale restrictive din partea bancii, pana la inchiderea relatiei de afaceri;
  • derularea in conditii optime a relatiei de afaceri, atat referitor la confidentialitatea datelor, cat si cu privire la tranzactiile efectuate.

Poti consulta oricand Informarea generala privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

 

Optiuni pentru actualizarea datelor:

Unitatile Alpha Bank 

Asistentul virtual Dana (webchat):

1.Conditii de eligibilitate

  • fara restrictii

1.Conditii de eligibilitate

  • esti cetatean roman si ai rezidenta fiscala doar in Romania;
  • ai varsta de cel putin 18 ani;
  • locuiesti la adresa de domiciliu din cartea de identitate;
  • esti beneficiarul real al fondurilor;
  • figurezi in evidenta Bancii cu un numar de telefon mobil dintr-o retea nationala si, optional, cu o adresa de e-mail.

2. Date ce se pot actualiza

  • toate datele si informatiile necesare in relatia cu Banca

2. Date ce se pot actualiza

  • datele din cartea de identitate;
  • informatii profesionale si tranzactionale in relatia cu Banca;

Daca adresele declarate anterior la banca (domiciliu si corespondenta) sunt identice, acestea vor fi actualizate automat prin acest flux. Daca sunt diferite, se va actualiza automat doar adresa de domiciliu, urmand ca adresa de corespondenta sa fie actualizata printr-o vizita in unitatile bancare.

NU se pot actualiza datele de contact (telefon / e-mail).

3. Documente utile

  • formularul de actualizare date (romana si engleza)
  • documentul de identitate 
  • alte documente (dupa caz)

3. Documente / informatii utile

  • carte de identitate valabila, emisa in Romania
  • acces la numarul de telefon mobil si adresa de e-mail (daca e cazul) declarate anterior in relatia cu Banca
  • alte documente (dupa caz)