Centru media

    

Alpha Bank Romania adauga o noua facilitate asistentului virtual Dana pentru clientii persoane fizice

03 aprilie 2024

Asistentul virtual Dana

Alpha Bank Romania anunta o noua functionalitate adaugata asistentului virtual Dana, cu beneficii directe pentru clientii persoane fizice. Dupa serviciile de voce, vor fi oferite de acum, servicii automatizate de asistenta clienti si prin intermediul webchat-ului, permitandu-le astfel clientilor sa interactioneze rapid cu banca pentru a efectua anumite solicitari de tip self-service.

Prin dezvoltarea asistentului virtual Dana, cu servicii automate disponibile 24/7, atat la telefon, cat si in chat-ul de pe website-ul (www.alphabank.ro), Alpha Bank continua sa isi consolideze angajamentul fata de inovare si imbunatatirea experientei clientilor sai. Dana va continua sa ofere acces rapid la informatii personalizate, fara implicarea operatorului uman, fiind disponibila pentru clientii persoane fizice care doresc sa efectueze operatiuni simple si comune, precum interogari de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate, sau obtinerea informatiilor despre produsele si serviciile bancare detinute.

„Planul de dezvoltare pentru zona de asistenta digitala implica adaugarea mai multor servicii care sa permita accesul direct al clientilor la informatiile dorite, fara timp de asteptare pentru a fi preluat de catre un operator uman. Astazi suntem in masura sa oferim pentru clientii nostri, o noua modalitate de interactiune cu banca. Dupa cele peste 200.000 de apeluri gestionate de la lansare, asistentul virtual Dana va putea acum prelucra si mai multe solicitari de suport prin intermediul webchat-ului. Un pas firesc care reflecta dorinta noastra de a oferi servicii bancare moderne, eficiente si adaptate nevoilor actuale ale clientilor nostri. In acelasi timp, vom continua sa oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales in situatiile in care interactiunea umana creaza valoare adugata (consiliere, nevoi personalizate, situatii complexe, etc)”, a declarat Eliza Erhan, Sef Serviciu Contact Center, Directia Digital Banking si Canale Alternative.

Dana este disponibila pentru interactiuni online pe platforma webchat a bancii si va fi accesibila clientilor persoane fizice care detin un cont bancar la Alpha Bank. In plus, Alpha Bank isi propune sa extinda functionalitatile Asistentului virtual in viitor, pentru a acoperi si alte nevoi si cerinte ale clientilor sai.

Noul serviciu oferit de Alpha Bank Romania poate fi accesat direct de pe website-ul bancii, in sectiunea Asistenta: https://www.alphabank.ro/asistenta/.

Despre Alpha Bank Romania

 

Alpha Bank Romania este membra a Alpha Bank Group, unul dintre cele mai mari grupuri bancaressi financiare din Grecia. Activitatile internationale ale Grupului se extind pe langa Romania, si in Regatul Unit, Luxemburg si Cipru.

Alpha Bank Romania este o institutie financiara aflata printre primele 10 banci din tara, cu operatiuni de banca universala. Banca sistemica, cu o prezenta nationala de 30 de ani, Alpha Bank Romania ofera o gama larga de servicii si produse moderne atat pentru persoane fizice, cat si pentru IMM-uri si segmentul corporativ.

Alpha Bank Romania este una dintre institutiile financiare care a inovat sectorul bancar romanesc, fiind prima banca ce a lansat pe piata locala o aplicatie care transforma un dispozitiv mobil android intr-un terminal POS. Totodata, in 2019 a realizat prima emisiune de obligatiuni ipotecare din Romania, dupa ce in 2001 a fost prima banca ce a introdus in oferta sa creditele pentru locuinte. Pentru mai multe informatii despre Alpha Bank Romania: https://www.alphabank.ro.

Ultimele stiri

Vezi toate articolele